Dołącz do nas!

Dołącz do naszej społeczności już teraz i utwórz swoje konto!

Info Regulamin półświatka przestępczego

Status
Wątek zamknięty. Niemożliwe jest dodanie odpowiedzi do tego tematu.

Advisor

Administrator
Administrator
Ogólne postanowienia [1]
  1. Organizacje przestępczą można założyć poprzez stworzenie odpowiedniego tematu w dziale organizacji.​
  2. Temat organizacji powinien zawierać informacje takie jak jej założenia, historia, plany, obszar funkcjonowania, długoterminowe cele, struktura i wstawka OOC wraz z członkami organizacji.​
  3. Każda grupa zobowiązana jest do posiadania własnego wątku na forum w dziale półświatka przestępczego i dokumentowania swojej aktywności.​
  4. Zakazuje się tworzenia prześmiewczych grup naśladujących bądź łudząco przypominających nazwy realnie działających grup takich jak Mafia Pruszkowska, Grupa Mokotowska, Armenian Power, Surenos 13, Crips, Bloods itd.​
  5. Każda grupa przestępcza powinna być przemyślana pod kątem możliwości jej istnienia w ciężkich realiach świata Half Life.​
  6. Grupa, która nie prezentuje sobą odpowiedniego poziomu bądź nie trzyma się pierwotnych założeń, może zostać zamknięta przez decyzje administracji.​
  7. Lider grupy odpowiada za jej członków, w przypadku nagminnego łamania regulaminu przez graczy, konsekwencje może ponieść cała grupa.​
  8. Po akceptacji tematu, grupa przez pierwszy tydzień funkcjonuje w okresie próbnym.
  9. W trakcie trwania okresu próbnego dostęp do przywilejów płynących z uczestniczenia w grze w półświatku jest ograniczony.​
  10. Każdy uczestnik półświatka zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem, przestrzegania go oraz monitorowania ewentualnych zmian.​
Funkcjonowanie organizacji [2]
  1. Każda organizacja pierwotnie powinna wywodzić się z miasta - organizacje, które dopiero zostały założone powinny w kwestii lokum opierać się o rozwiązania dostępne skryptowo. (Apartamenty, wszelkie lokale możliwe do wykupienia przez każdego).​
  2. Organizacja która przeszła okres próbny ma prawo do ubiegania się o swoje stałe lokum poprzez ticket na discordzie strefy, po uprzednim uzasadnieniu swojego wyboru. Administracja ma prawo wniosek taki odrzucić, jeśli wybrane miejsce jest niestosowne dla danej organizacji.
    Przykład: Organizacja funkcjonująca zaledwie od 4 dni ubiega się o lokum wgłąb kanałów, za ukrytymi przejściami.
  3. Każda organizacja, mierząc siły na zamiary, ma prawo do "panowania" na swoim terytorium i pilnowania go, utrzymując wpływy w strefie swoich działań.
Przestępstwa, konflikty [3]
  1. Przestępstwa dokonane w miejscu publicznym, w którym normalnie znajdowałoby się dużo ludzi, świadków, kamer, wymagają ich opisania w odpowiednim dziale przestępstw. Nie dotyczy to miejsc ustronnych, takich jak korytarze w bloku, apartamenty, boczne uliczki - o ile w zasięgu wzroku nie znajduje się kamera.​
  2. W przypadku dokonania przestępstwa w miejscu publicznym opisanym w punkcie pierwszym, osoba dokonująca przestępstwa zobowiązana jest stworzyć odpowiedni wątek w dziale przestępstw nie później niż do 24h po jego dokonaniu. Jeśli przestępstwo zostanie zgłoszone przez ofiare, po prośbie ze strony administracji należy stworzyć taki wątek mimo wszystko.​
  3. Slumsy, kanały i outlandy są zupełnie wyłączone z punktu 1 i 2. Przestępstwa tam dokonane nigdy nie muszą być zgłoszone.​
  4. Konflikty prowadzone między organizacjami są dozwolone i nie mają żadnych ograniczeń, jeśli jest podstawe do ich prowadzenia.
    Przykład: Członek grupy A nieustannie robi zamieszanie na terytorium grupy B. Członek grupy B okradł wcześniej członka grupy A itp, itd.
  5. W przypadku ciągłej eskalacji konfliktu między dwiema grupami i braku jego rozwiązania, możliwe jest zawnioskowanie przez jedną ze stron o rozpoczęcie pełnoprawnej wojny między organizacjami.​
  6. W przypadku wojny między organizacjami, każda śmierć z ręki członka drugiej organizacji, która zostanie zgłoszona do opiekunów półświatka, zakończy się CK.​
  7. W trakcie trwania wojny między organizacjami zakazane jest tworzenie nowych postaci pod grupe przez członka, który zginął. Wojna kończy się po tygodniu, po dogadaniu się przez organizacje lub do śmierci ostatniego członka organizacji. W ostatnim przypadku grupa zostaje jednocześnie zamknięta.​
  8. Śmierć lidera organizacji i brak wyboru jego zastępcy zakończy się zamknięciem organizacji. W przypadku śmierci lidera do której doszło przez rażącą lekkomyślność, organizacja zostaje zamknięta bez wyboru następcy.​
    przykład: Lider organizacji próbował własnoręcznie i w pojedynke dokonać zabójstwa w środku miasta, ale zginął w trakcie.​
  9. Zakazuje się dokonywania przez jedną osobe i jej wspólników więcej niż dwóch lootgrabów dziennie. Dodatkowo zakazuje się okradania tej samej osoby więcej niż raz dziennie.​
    Przykład: Johnny Rebel razem z Lee Tschek okradł Patek Loughfa - oboje nie mogą okraść tego samego dnia Patek'a, ale mogą jeszcze raz okraść kogoś innego. Gdyby Lee Tscheek dokonał lootgrabu sam, to ograniczenie nie dotyczy już Johnny Rebel.​
  10. Wnioski FCK należy kierowac na forum, w wiadomości prywatnej do @Advisor załączając przy tym innych, wyznaczonych pomocników strefy.​
  11. Wniosek FCK podlega rozpatrzeniu przez administracje i wymaga uzasadnienia. Na przykład czym zawiniła ofiara i dlaczego planujesz ją uśmiercić. Załączone powinny zostać również dowody na jej działania w formie screenów.
  12. Wniosek FCK może wysłać każdy uczestnik strefy przestępczej, choć w wyjątkowych i dobrze uzasadnionych przypadkach wnioskować o FCK może również cywil, lojalista.
  13. Wniosek FCK może zostać wykonany jedynie pod nadzorem opiekunów, pomocników strefy.
System Supplier [4]
  1. Każda z grup po zakończonym okresie próbnym może wnioskować o przyznanie jej statusu suppliera dla jednego z jej członków.​
  2. Supplier rozróżniany jest na dwie kategorie - kontrabanda oraz broń.​
  3. Limit supplierów na cały sektor przestępczy to odpowiednio:
    Broń - 2
    Kontrabanda - 4​
  4. Supplier broni to osoba, która posiada dostęp do zakupu broni palnej i amunicji.
    Supplier kontrabandy to osoba, która posiada dostęp do zakupu szerokopojętej kontrabandy - pancerzy, medykamentów, narkotyków, i tak dalej.​
  5. Wniosek FCK dla suppliera to sprawa ułatwiona - jeśli wroga grupa dowie się, kto jest supplierem w danej grupie - ma prawo po udokumentowaniu swojej wiedzy w tej sprawie uśmiercić suppliera tylko po to, by zwolnić slot dla swojej grupy.​
  6. W przypadku śmierci suppliera, grupa która go utraciła nie może aplikować na kolejnego przez conajmniej tydzień.​
 
Ostatnio edytowane:
Status
Wątek zamknięty. Niemożliwe jest dodanie odpowiedzi do tego tematu.
Top